Potrebujeme: (pre jednu osobu)

4 PL mlieka 
6 PL ovsených vločiek 
6 PL bieleho jogurtu 
1 PL chia semienok 
1-2 PL agáve 
ovocie podľa vlastného výberu 

Odporúčam použiť uzatvárateľnú nádobu, ktorú uzatvoríme a pretrepeme. Takáto maškrta Vám vydrží v chladničke aj dva dni (záleží od druhu ovocia). 
Veľmi jednoduché a hlavne chutné raňajky. Pripraviť si to môžete na každý deň úplne iným spôsobom, základ necháte a vymeníte len druh ovocia. 

 

Viaceré alternatívy: (základ vo väčšine ostáva)

Ovsená kaša s mangom a mandľami - použijete polovicu manga, ktorú pokrájate na malé kúsky a pridáte mandle (1 PL)
Čučoriedky a javorový sitrup - namiesto agave pridáte javorový sirup. 
Jablká a škorica - 1/2 ČL mletej škorice a polovica jablka. 
Banány a kakao - 1 PL kakaa a pokrájaný banán. 
Maliny a vanilka - nastrúhaný vanilkový lusk 
Mandarinky a pomaranč 
Čokoláda a višne - 1 PL nastrúhanej horkej čokolády 
Kokos a ananás - mlieko nahradíte kokosovým mliekom a pridáte pokrájaný ananás (tak aby sa zmestil do nádoby :) 
Brusinky a pekanové orechy 
Marhule a zázvor - môžete použiť aj sušené, ktoré pokrájate na malé kúsky. Zázvor môže byť aj sušený, ale len veľmi málo. 



Spestrite si jedálniček a pohrajte sa s Vašimi raňajkami :)